[dernek] Re: teknik e-posta listeleri - 0.2 surumu

From: Baris Metin (baris@uludag.org.tr)
Date: Thu 08 Jul 2004 - 11:38:45 EEST

Selamlar,

Afsin Taskiran wrote:
> Bana gore kernel ile ilgili ayri bir liste acilmalidir. Cunku herseyin
> basladigi yer kernel dir. Bu konuyu "duvar kagidimi nasil
> degistirebilirim" sorusunun soruldugu bir listeye sormak yanlis olur. Ne
> konu olarak ortaktir ne de (bi acidan yanlis ama) duzey olarak.

Katılmıyorum, böyle yaparsak onlarca liste açmak zorunda kalacağız yine.
Kullanım amaçlarına göre çekirdek (kernel) listesi de zaten eritilmiş
oldu bu öneride.

> Icerik olarak katiliyorum ama bunun linux-programlama listesinin aynen
> devami olarak algilanmasindan yanayim. Liste adi da ayni kalsin:
> "linux-programlama"

Ana/kapsayıcı liste isimlerinde fiil değil özneler yerleştirilmiş
(yerelleştirme ve sohbet dışında). Bence o şekilde kalabilir.

iyi çalışmalar,

--
Baris Metin
http://cekirdek.uludag.org.tr/~baris