[dernek] Konu ˜FISO-8859-9?Q?dışı_-_eleman_aranıyor?

From: Görkem Çetin (gorkem@bahcesehir.edu.tr)
Date: Wed 07 Jul 2004 - 08:22:20 EEST

Merhaba

İki eleman ihtiyacı için bu e-postayı iletiyorum.

1- Yarı zamanlı çalışacak, bir MS Office makrosunu OpenOffice makrosuna
(adam / ay hesabı üzerinden) çevirecek bir arkadaş arıyoruz. Türkiye'nin
herhangi bir yerinden olabilir.

2- Ankara'da ikamet eden, bir kuruma gelen Linux kurulum/kullanım/
entegrasyon taleplerini karşılayabilecek bir eleman arıyoruz.

Her iki çalışma da oldukça acil.

İstekliler detaylar için bana e-posta gönderebilir mi?

İyi çalışmalar
Görkem