[dernek] Re: teknik e-posta listeleri - 0.2 surumu

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Sat 03 Jul 2004 - 10:29:31 EEST

Merhabalar,

Moderasyona ben de karşıyım. Her listeye birer "Hoşgeldin" Mesajı
oluşturulup, orada konu, kurallar, akıllıca soru sorma, vs gibi genel
bilgiler verilebilir. Bunun dışında, bence moderasyon işleri çok
karıştırır. Hem modere edecek insana gereksiz iş yükü, hem de yok iyi
yaptı, yok kötü yaptı, ayrı bir tartışma konusu.

Düzey değil, konu temelli listeler fikrine ban de katılıyorum. Kylix'in
programlama altında olmasına da katılıyorum... Yani, genel olarak
aşağıdaki görüşlere katılıyorum, +1, *başparmak yukarıda* destekliyorum.

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.