[dernek] Re: DUYURU

---------

From: R. Tolga KORKUNCKAYA (tolga@mavibilgisayar.com)
Date: Tue 13 Jan 2004 - 19:36:34 EST

    Asagidakilere katilmakla beraber, somut orneklerde oldugu gibi,
    Berk Demir yazili, Murathan Bostancioglu ve Ahmet Dervis sozlu olarak
    (e-mail ile) YK'ya aktarmislardir. Bu anlamda eksiklik birazda bizden
    kaynaklaniyor.

    istifalarinin sebebi ne olursa olsun istifa duyurusunu dogrudan dernek
    listesine
    yapmak yerine oncelikle YK'ya vermeleri bir eksiklik degil, saygideger bir
    davranistir.
    Tepkisel bir istifa durumu olsaydi da bu "kol kirilir yen icinde kalir"
    durumuna girer idi.
    Bu nedenle tepkiyi istifa eden kisilere degil Burak Dayioglunun mailinde
    oldugu gibi YK uzerine yonlendirmek cok daha dogru bir davranis. Kanaatimce.

    Bu anlamda sanirim istifalari zamaninda duyuramamis olmaktan dolayi bir ozur
    borcluyuz. Ozellikle Ahmet Dervis'in istifasini cok gec duyurduk.
    Ote yandan Berk Demir'in yazili istifasi ile YK toplantisi cok kisa bir
    zaman dilimi icerisinde gerceklestiginden ve YK toplantisinda Onur Tolga
    Sehitoglu arkadasimizin onayi alinarak YK uyeliginin kabulu es zamanli
    gerceklestiginden Burak'in tepkisi de cok hakli degil!

    Celiski gibi mi gorundu. Degil, aciklama demek daha dogru.

    Duyurularin Uslubu konusunda herhangi bir negatif durum goremiyorum.
    Ozellikle bazi listelerimizde yasanan uslupsuzluklardan sonra, ancak
    katiliyorum daha sevimli olurdu. Ve yine fakat duyurularin resmi bir dille
    yapilmasi taraftariyim. Zira hepimiz biliyoruz ki kimseye silah zoruyla is
    yaptirilmiyor, gonulluluk muessesesi devrede ve bugunlerde gittikce
    gucleniyor.

    Aslina bakarsaniz arkadaslar elestirilecek o kadar cok yerimiz var ki bunlar
    cok onemsiz gorunuyor bana. Daha "elestirel" olmaya ne dersiniz?

    Selamlar.

    Not: Kimse kacacagi icin sozcunun yedegi yok, sozcu yedegi duyurularimizi
    aksattigimiz icin var, gecmisten ders aldigimiz icin var.

    --
    r.tolga korkunckaya