[dernek] Re: DUYURU

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Tue 13 Jan 2004 - 18:17:15 EST

    > Burada ben onemli bir noktaya daha dikkat cekmek istiyorum.
    >
    > Bu insanlar 'neden' istifa ettiklerini 'kendi sozleriyle' dernek
    > uyelerine aciklamakla yukumluler diye dusunuyorum.
    >
    > Genel kurulda aday olup, genel kurul salonundaki uyelerin oylariyla o
    > goreve geliyorlar. En azindan oylarini aldiklari uyelere bir 'aciklama'
    > borclu olduklarini dusunuyorum.
    >
    > Doruk

    Meseleye istifa eden Murathan, Ahmet ve Berk'in otesinde
    bakarsak, Biraz daha genis bir davranis bicimine gecmemiz
    dogru olur diye dusunuyorum.

    Aday olan arkadaslarimiz adayliklarini bir miktar onceden
    aciklayip, niye aday olmak istediklerini, genel vizyon ve
    somut program ve calisma yonetmi acisidan aciklamalilar.
    Donemlerin sonunda, istifa yada donem sonunda, hem ekip
    olarak hem birey olarak bir degerlendirme yapmalilar diye
    dusunuyorum.

    Bu tur alsiakanliklarin yerlesmesinden LKD ve Linux ve Ozgur
    Yazilim camiaiasi gidrek turkiye yararlanacaktir.

    Yanlis anlamalari engellemek icin, istifa saygideger bir
    kurumdur. Ben , cesitli nedenlerle, uzerime duseni
    yapamiyorum, dernege katkim olamiyor, o nedenle ayriliyorum
    demek dogru bir davranistir. Yetki ve emanet genel kuruldan
    alindigi icin oraya bilgi vermeyi hedeflemeliyiz diye
    dusunuyorum.

    Bu vesliyele dernek uyelerimizi ve camianın saygıdeger
    mensuplarını LKD'ya destek olmanın yanında ,
    elestirmelerini, yonetimin hatalarini, uzum yemeye yonelik bir
    bakis acisiyla dile getirmeye cagiriyorum. Biz yoneticiler
    yolcu, siz uyeler hancısınız.

    Saygilarimla

    Mustafa Akgul