Re: [Dernek] senlik/konferans -kisa ozet-

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Mon 27 Dec 2004 - 09:58:28 EET

Merhabalar,

Şenliğin çok değişmemesi, ve çok fazla niş kitlelere odaklanmaması
gerektiğine katılıyorum. Ama zaten bu tartışmanın kendisi "Hem 3-4
salonda seminer vermek, hem şenlik yapmak, aynı mekanda zor" tesbitinden
çıkmamış mıydı? Milli Kütüphane, balonlara, şamataya gürültüye kızmamış
mıydı? Yani bence, çok büyük değişiklikler olmasa da, tek salonda, ve
daha yeni başlayanlara yönelik genel seminerler vermek, bu şenlik için
bile gerekebilir. En azından, yer seçimini etkileyebilir.

Aslında şu da ilginç bir uygulama olabilir. Biz Ekim-Kasım (yeri, tarihi
belli olursa daha iyi tabi) gibi konferans düzenlemeyi düşünüyoruz, o
yüzden, sizinle ilgili demografik bilgileri ve ilgi alanlarınızı şu
anketle topluyoruz deriz. Şenlikte hazır birkaçbin kişiyi bulmuşken,
güzel bir hedef kitle analizi yaparız. Konferansta kaç kişiye nasıl
hangi konuda ulaşabileceğimiz konusunda daha güzel bir fikrimiz olur.

Ayrıca, seminerleri yetersiz bulan insanlara da, çok daha doyurucu,
uzmanlaşmış bir etkinliğe hazırlandığımızı söyleyebiliriz.

Bence de, ilköğretim veya eğitimde linux, kamuda linux, kobiler ve
linux falan gibi belli hedef kitlelere ulaşmak için konferans daha uygun.

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.