Re: [Dernek] senlik/konferans -kisa ozet-

From: m.baris demiray (baris@idealteknoloji.com)
Date: Wed 22 Dec 2004 - 16:38:35 EET

Doruk Fisek wrote:

> Su ana kadar yapilan yazismalarda olusan somut onerileri birkac maddede
> ozetledim (eksikleri varsa lutfen ek yapiniz) :
>
> 1 - Senlik su anda oldugu hali ile guzeldir, ikinci bir etkinlige gerek
> de yoktur, her sey tek buyuk bir etkinlige yigilmalidir.

Bu seçeneğe bir ek yapmak istiyorum. Tek ve büyük bir etkinliğin öne
sürdüğümüz yararlarından biri de deneyimli penguenlerin yeni
penguenlerle buluşmasını sağlamak idi. Yani bir çok deneyimli penguenin
sadece konferansa gideceği ve yalnızca başlangıç konularının yer aldığı
`evlere şenlik' bir etkinlik için zaman ayır(a)mayacağını da söylemiştik.

--
M.Baris Demiray

DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.