Re: [Dernek] Eglence var!

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Tue 14 Dec 2004 - 22:59:20 EET

Merhabalar,

Bana ne yaw, ben Ankara'da da parti isterim. Hani þu Ýstanbul'daki
TBD'nin aylýk geleneksel biliþimci kokteyli gibi biþi yapsak... Ýlla
yýlbaþý þart diil ama, þöyle "happy hour", "wine&cheese" tarzý bir
etkinlik, kendi aramýzda gayet popüler olabilir, kendim (týbben yasak)
içmesem de, maksat muhabbet ...

Ýyi eðlenceler,

Özer Tayiz.