Re: [Dernek] 4. Linux ve Ozgur Yazilim Senligi

From: Ali Erdinç Köroglu (info@erdinc.info)
Date: Sun 12 Dec 2004 - 00:28:44 EET

On Tue, 07 Dec 2004 17:13:40 +0200
S.Çağlar Onur <caglar@uludag.org.tr> wrote:

> Kendi adıma şöyle düşünüyorum;
>
> * Şenliğin sadece giriş kullanıcılarına hitap edecek şekilde
> özelleştirilmesine kesinlikle karşıyım [ bkz: aşağıdaki paragraf ]

+1

> * Akademik olarak düzenlenecek bir konferans, kurultay ya da adı her ne
> ise kesinlikle destekliyorum. Akademislenlerin içinde olduğu bir şeyler
> kötü olmasa gerek.

+1

> Hal böyle iken :) şenliğin şu anki hali ile kalması gerektiğini ve
> _sadece_ içine daha fazla eğlence ve daha çok yeni başlayan için
> materyal olması gerektiğini düşünüyorum.

Adı üzerinde zaten, ŞENLİK.
Bkz (http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=şenlik)
-"şen" olma durumu.
-şen olan pek çok insanın biraraya gelip eğlenmesi hali.
mevsimlere, okullara, aktivitelere göre değişik formlar alabilen hadise.

> Aksi halde şenliğin eski ilgisini çekmeyeceğini ve amaclarından biri
> olan tecrübeli kullanıcı ile tecrübesiz kullanıcı arasında köprü olma
> vazifesini yerine getiremeyeceğini düşünüyorum.

Eğer kurultay yada adı herneyse yapacaksak Şenlik2005'ten sonra 2006 için çalışmalara
başlamakta yarar var. Mayıs sonu şenlik olacak ve Eylül ya da Ekim'e bu tarz çok ciddi
bir etkinlik hem organizasyon hem de planlama açısından çok zorlayacaktır.

--
Sevgiler
Ali Erdinç Köroğlu