Re: [Dernek] 4. Linux ve Ozgur Yazilim Senligi

From: S.Çağlar Onur (caglar@uludag.org.tr)
Date: Tue 07 Dec 2004 - 17:13:40 EET

Selamlar;

Pzt, 2004-12-06 tarihinde 22:11 +0200 saatinde, Doruk Fisek yazdı:
> Alternatif bir öneri şu şekilde :
>

> Fikirler? :-)

Kendi adıma şöyle düşünüyorum;

* Şenliğin sadece giriş kullanıcılarına hitap edecek şekilde
özelleştirilmesine kesinlikle karşıyım [ bkz: aşağıdaki paragraf ]

* Akademik olarak düzenlenecek bir konferans, kurultay ya da adı her ne
ise kesinlikle destekliyorum. Akademislenlerin içinde olduğu bir şeyler
kötü olmasa gerek.

Hal böyle iken :) şenliğin şu anki hali ile kalması gerektiğini ve
_sadece_ içine daha fazla eğlence ve daha çok yeni başlayan için
materyal olması gerektiğini düşünüyorum.

Aksi halde şenliğin eski ilgisini çekmeyeceğini ve amaclarından biri
olan tecrübeli kullanıcı ile tecrübesiz kullanıcı arasında köprü olma
vazifesini yerine getiremeyeceğini düşünüyorum.

Saygılar

--
S.Çağlar Onur <caglar@uludag.org.tr>
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/