RE: [Dernek] 4. Linux ve Ozgur Yazilim Senligi

From: Alper Oguz (alper.oguz@mer.bimar.com.tr)
Date: Tue 07 Dec 2004 - 17:12:23 EET

> Doruk Fisek
> Alternatif bir öneri şu şekilde :

Katiliyorum. Yalniz senligin bilgi bakimindan cok da kuru gecmemesi
gerekir. Mutlaka bir salonda seminer olmali. Bu seminerlerin daha cok
yeniliklerden bahsetme, belki basarili calismalarin sunumlari ve
workshop'lar olmasini tercih ederdim.

Seminer salonunda birileri bir makinada linux kursa, samba, apache,
mysql ayarlarini, mplayer'la dvd-divx seyretme, oyun calistirma vb
seyleri yaparak gosterse cok faydali olacagini ve insanlardaki linux'un
zorlugu cekincelerini azaltacagini dusunuyorum. Hem senlik konseptine de
uyabilir.

sevgiler