[dernek] Konu ÈFISO-8859-9?Q?dışı_-_eleman_aranıyor?

From: Görkem Çetin (gorkem@bahcesehir.edu.tr)
Date: Wed 01 Sep 2004 - 04:24:04 EEST

Merhaba

Yine eleman mı aranıyor? diyeceksiniz ama ben de hangi listeye
yazacağımı kestiremiyorum. İnsankaynakları@linux.org.tr listesinin
açılması için şimdiden oyumu veriyor ve bu e-postayı iki kez alanlardan
özür diliyorum.

Bir GPL projesi için tasarımcı aranıyor. Aranan grafik ve HTML
tasarımcısı, kendisine verilen 17 sayfalık, sade bir dille yazılan
"gereksinimler belgesi"ne uygun bir şekilde çalışma yapacak. Proje
şimdilik webmail, adres defteri, dosya yöneticisi, not defteri ve yer
imi yöneticisinden oluşuyor. Java ile hazırlanan sisteme gelecekte
takvim, liste yöneticisi, forum, parola yöneticisi, proje yöneticisi,
fotoğraf albümü, ve RSS sistemi de eklenecek. Çalışma yapacak arkadaş
tasarımlarını internet üzerinde gönderebilir, dolayısıyla çalışma yeri
herhangi bir şehirdir.

Makul bir ücret karşılığı bu göreve talip olanlar benimle bağlantıya
geçebilir mi?

Not: Başka bir liste önerisi olanlar bana özel e-posta gönderebilir mi?
Ciddi ciddi, başka amaçlar için kullanılmak üzere açılmış dernek
listesini bu faydalı ama ilgisiz 'eleman bulma/yönlendirme' işi için
kullanmamdan rahatsızlık duymaya başladım. :(

İyi çalışmalar
Görkem