[dernek] Re: !!!Dikkat!!! Re: Eminonu Linux egitimi projesi : !Acil!

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Tue 31 Aug 2004 - 18:21:25 EEST

Merhabalar,

Walla sağolun, varolun, teşekkürler, siz de olmasanız...

Ayrıntıları yarın detaylı konuşacağım. Koordinatör daha serbest, ve
tahminim işleri hazırlık aşamasında daha fazla olur. Mesai saatleri
içinde de, kesin bazı işleri olur, en azından zaman serbestliği olan bir
insan olmalı.

Eğitmenin full-time eğitim vereceğini düşünün. Gönüllü derken, Linux'un
felsefesini, projenin sosyal sorumluluğunu falan bilen, ona göre
tavrı/zihniyeti uygun olan insanlar olması anlamında, yoksa, çalışanlar
ücret alacak. Emaillerde geçti mesela "eğitmenlere 1000 Euro vermeyi
planlıyoruz" gibi bir şey. Elbette koordinatör/denetçi de ücret alır.
Kesin rakamlar ve kesin plan elimde değil, yüzyüze görüşünce detaylı
konuşacağız.

Proje 10 ay sürecek.

Yani dışarıdan arada bir destek verenden çok, bu işe angaje, AB'ye
verilen projede adı geçen, özgeçmişi uygun, rolü belli, ücreti belli
olarak bu işi üstlenebilecek insanlara ihtiyaç var.

Belki sonradan, zamanla rahatlamalar olabilir, ama siz aktif katılmayı
düşünüyorsanız, özellikle eğitmen olarak, şimdilik full-time 10 ayınızı
bu işe ayırdığınızı düşünün.

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.