[dernek] Re: Eminonu Linux egitimi projesi

From: Ahmet DURUÖZ (ahmet@duruoz.gen.tr)
Date: Wed 01 Sep 2004 - 02:00:49 EEST

    Merhaba Murat Bey;

    Neden konuya bu şekilde yaklaştığınızı anlamış değilim. Linux herkesin
kullanımına ve geliştirmesine açık bir sistem ve herkes bilgisi dahilinde
bu sistemle uğraşabilir. İnsanlar ister bu yaptıkları çalışmaları satar,
isterlerse ücretsiz verir. Yapılan çalışmalardaki aksaklıkların Linux'a bir
etkisi olmaz . Sadece bu tarz çalışmalar o firmanın bu işten anlamadığını
gösterir ve bir daha para kazanamamasına yol açar . Sonuçta zarar Linux'a
değil hataya yol açan kuruluşadır.

İyi Çalışmalar

Ahmet DURUÖZ
DBA