[dernek] Re: Eminonu Linux egitimi projesi

From: Murat Gezer (murat.gezer@linuxdonanim.com)
Date: Tue 31 Aug 2004 - 16:01:18 EEST

> Diğer şirketlerle ilişki kurarken bir de işin kalite tarafını düşünmek
> gerekiyor. Ben EMO ya da LKD'nin sertifika vermesi fikrine şu anda
> karşıyım. LKD dediğimiz ben, sen, o, biz, siz, onlar :) Kim kime
> sertifika verecek. Ya da benim PostgreSQL sertifikamı LKD mi verecek?
> (yanlış anlaşılmasın, sadece bu konuda yurtdışında daha yetkin
> "firmalar" olduğu için söylüyorum). Ya da şirketimin PostgreSQL
> konusundaki yeterliliğini kim sorgulayacak?

Zaten LKD sertifika vermesin ama yurtdisindaki sertifika veren
kuruluslar ile temasa gecip o sertifikalarin Turkce olarak
verilebilmesini saglamaya calissin. Evet kabul ediyorum Bir Bilgisayar
Teknolojisi ile ugrasan kisi Ingilizce bilmek zorunda am sunuda kabul
ediyorum ve okuldan goruyorumki ogrencilere (kisilere) ingilizce
verdigimiz zaman ya tam anlasilmiyor yada yanlis anlasiliyor . Her
zaman icin Turkce Egitim ve Turkce sinav sistemini savunmaktayim.
Ayrica Sertifika veriyoruz diye ortada bir cok Linux Egitimi veren ama
ici bos olan kurulus varki ortada .

> EMO ise bir meslek örgütü, bu konuda nasıl bir yaklaşım
> sergileyebilirler, bilemiyorum.
>

> Nacizane görüşlerim bunlardır.
>
> Saygılar,
> --
> Devrim GUNDUZ
> devrim~gunduz.org devrim.gunduz~linux.org.tr
> http://www.tdmsoft.com
> http://www.gunduz.org

Sevgiler Saygilar

Murat Gezer