[dernek] Re: Eminonu Linux egitimi projesi

From: Gökhan İhsan CANDANGİL (gokhan.candangil@cevreyapi.net)
Date: Tue 31 Aug 2004 - 14:27:31 EEST

birol merhaba,

su linux ile biraz ilgilensene. ileride guzel avantajlar olacak. ben pek va
kit bulamiyorum. vaktim olsa cok emek harcamak istiyorum. cunku cok uygun f
iyata cok guzel sistemler kuruluyor, ozellikle sirketler icin. aslinda yete
rli vakit bulabilsem linux ile is olarakda ilgilenmek istiyorum, bu isten i
yi para kazanilabilir. biraz incele istersen sana bilgi aktarimi yapabiliri
m, sen full time bende arasira destek ile organizasyon kurabiliriz. ama esa
s isin takibini yapacak sen olacaksin.
ne dersin bi dusunelim bunu.

gorusuruz.

Gokhan