[dernek] Re: cesitlemeler

From: Murat Arslan (jedi@mindtrick.net)
Date: Tue 31 Aug 2004 - 01:56:39 EEST

U> Bizi bu arkadasin sahtekarliklari konusunda uyaran, bu konuda
U> ona destek olan, ve cevap hakki dogdugu icin sahtekar olmadigi
U> konusunda savunmada bulunan sevgili arkadaslar...

U> Hicbirinizin soyledikleri *bence* listeyi zerre kadar ilgilendirmiyor.

sizce listeyi ilgilendirmemesi attigim maili dikkatli okumamanizdan ya
da gereken ilgiyi gostermemenizden kaynaklaniyor. tekrar okursaniz
fikriniz degisecektir.

U> Murat Bey, bizi ikaz ettiginiz icin tesekkurler ama ayni
U> zamanda bu listede henuz ters bir hareketini gormedigimiz bir
U> baskasi icin genel menfi cumleler sarfettiniz. Yine de ilginize
U> tesekkurler...

bu listede henuz bir ters hareketini gormediniz, dogru, attigim maili
tekrar okursaniz, ana fikrinde bir onerinin yattigini farkedersiniz.
bir ozet gecmek gerekirse, bu oneri, henuz gercekle$memi$ fakat gercekle$me
ihtimali hayli yuksek olaylar uzerine kuruludur. dikkate alip almamak,
kisinin kendi $ahsina ve dernege verdigi onemle dogru orantilidir.

ozgur karatas hakkinda sarfettigim cumleler menfi olabilir, fakat
sahtekarlik yapan birine sahtekar demekten daha az menfi bir tanim ben
bilmiyorum.

OK> ISNet'te calistigimi kim soyledi ? Nitekim yakin
OK> cevrem benim once Gelecek Linux A.S. de sonra Okyanus Medya Internet
OK> Hizmetlerinde ve su an yurtdisinda (henuz kesin olmadigi icin isim vere
OK> mem) calistigimi bilirler.

konuyu biraz merak edenler gorkem'e gelecek'te ozgur karatas adinda
birinin calisip calismadigini sorup neyin ne oldugunu ogrenmek
isteyebilirler.

son olarak bu ve onceki mailimin bir polemik baslatma amacli
yazilmadigini, dosthane bir oneri oldugunu yineleme ihtiyaci
hissediyorum. beni yanlis anlamamanizi, sizleri cok sevdigimi bu
satirlari LKD icin yazdigimi anlayiniz.

U> Saygilar.
U> Umut.

-m