[dernek] Re: cesitlemeler

From: OZGUR TAS (guru@isnet.net.tr)
Date: Sun 29 Aug 2004 - 11:39:03 EEST

Merhabalar Umut,
imzami degistirdim. Nitekim ISNet ile cok onceden bu maili aldigimda b
aglantim vardi ve stajdan ote gitmiyordu.
O zamandan beri ISNet adi oyle durmaktadir, ancak imzami duzelttim.
ilgin icin tesekkur eder, dusuncene saygi duyarim.
Listeleri rahatsiz etmeye gerek yok ki zaten konu tarafimdan kapatilmist
ir. Pek ilgilenmiyorum ve ozur dilerim.
Sevgiler,

Ozgur "Guru" KARATAS
System Administrator