[dernek] Re: cesitlemeler

From: Murat Arslan (jedi@mindtrick.net)
Date: Sat 28 Aug 2004 - 13:17:04 EEST

Ek olarak;

5 dakikalik bir telefon goru$mesi sonrasinda ogrendigim detaylari
sizlerle payla$mak isterim.

Is.NET bunyesinde Ozgur Karatas ve Ozgur Tas isimlerinde birisi
cali$mamaktadir, ne Sistem Yoneticisi sifatiyla ne de baska bir
sifatla. guru kullanici ismine sahip musterilerinin attigi maillere bu
sekilde bir imza ekledigini soylemem uzerine durumun gerekli yerlere
iletilecegi ve gerekirse guru kullanici adina sahip kisinin
uyarilacagi soylendi.

Ayrica, kendisi kimi ortamlarda benim ve arkada$larimin kar$isina
cikmi$, kendisini NASA'da gorev alan bir kac Turk'ten biri olarak
tanitmi$, hatta Ulusal Akademik Ag ve Bilgi Merkezi'nin kurucu
uyelerinden oldugunu soylemi$tir. Fikra gibi gorundugunun farkindayim
fakat bu kisi kendisini Matrixvari bir dunyada ya$ar sanmakta, aklina
geleni sallamakta, kendince uygun gordugu yerlerde kendini istihdam
etmekte ve bazi arkada$larimizi taklit etmektedir ki bu taklit olayini
arkada$imizin adini, sanini, lakabini kimi ortamlarda kullanma, hatta
tani$tiklarina kendisini taklit ettigi ki$i olarak tanitip
arkada$larimizi tohmet altinda birakmaya kadar getirmi$tir.

Ve Ozgur Karatas, Ozgur Tas olarak kendisini tanitan bu ki$inin
(gercek isminin bu ikisinden biri oldugu konusunda $upheliyim zira
taklit olayinda cigir acmi$ bir insandir) Linux'e ve hele LKD'ye
bula$mi$ olmasi beni rahatsiz etmektedir.

Yarin obur gun Mustafa Akgul, Ethem Derman, Gorkem Cetin ya da ba$ka
herhangi birimiz olarak listelere mesaj atabilecegini du$unuyor ve
bundan korkuyorum.

Ozgur Tas ve Ozgur Karatas tarafindan gonderilen mesajlara dikkat etmenizi,
bu ki$iye mesafeli yakla$manizi oneriyorum. Zira kendisi, kendisinin
belirledigi bir dunyada ya$amaktadir ve LKD'ye zarar verme potansiyeli
hayli yuksek bir ki$idir.

Bu onerimi lutfen dosthane bir oneri olarak du$ununuz ve lutfen, kendi
iyiliginiz ve LKD'nin iyiligi icin dikkate aliniz.

-m