[dernek] Re: cesitlemeler

From: OZGUR TAS (guru@isnet.net.tr)
Date: Fri 27 Aug 2004 - 20:54:41 EEST

Merhabalar,
oncelikle saygi ve sevgilerimi sunar basarilarinin devamini dilerim.
Emege saygim vardir ki, gercekten ellerine saglik. Elestiri degil de
 yorum istersen soyle diyebilirim ki, penguenin yuz hatlari biraz daha
 yuvarlansa daha iyi olacaktir. Senin orneklerine grafiksel bilgisi yu
ksek bir arkadasin el atmasi da tabi daha guzel olacaktir. Gagasi guze
l duruyor. Senin elinden gelenin en iyisini yaptigini goruyorum ki,
bunu ben bile yapamazdim :) Tekrar ellerine saglik, basarilar.
iyi calismalar

Ozgur "Guru" KARATAS
System Administrator
Is.NET