[dernek] logo yarismasi icin duzenek

From: Baris Hasdemir (penguen@hasdemir.com)
Date: Sat 28 Aug 2004 - 00:18:56 EEST

Selam,

Tasarimlarin zirt pirt listeye atilmamasi icin,
http://www.hasdemir.com/lkdlogo adresinde LKD Logo Tasarim Yarismasi
icin bir duzenek olusturdum. Gelen tasarimlarin buyukluk ve yogunluguna
bagli olarak sayfayi orada uzun sure tutamayabilirim, zaten boyle
birseyin linux.org.tr altinda sunulmasi da daha uygun olucaktir.

Site su anda calisiyor ancak yeni tasarim yüklemek icin dernek
yetkililerinin kararini beklemek yerinde olucaktir.

Siteyi gezerken hataya rastlarsaniz lutfen bana haber verin.

Sevgiler,
Baris