[dernek] logo

From: Baris Hasdemir (penguen@hasdemir.com)
Date: Thu 26 Aug 2004 - 23:13:52 EEST

Selam,

Bir calisma da benden. Oldukca basit bi calisma. Sodipodi ile sifirdan
ben yaptim ama pek ozgun olmadi galiba. Baktikca bir sekilde tanidik
geldi sanki. Ancak gercekten nereden tanidigimi cikaramadim. Her turlu
oneriye acigim. Gelgelelim ki golgelendirme ve benzeri seyler benim
yetenek sinirlarimi asiyor. Alip da uzerinde oynamak, veya kendi
calismasinda kullanmak isteyen olursa kendisilerine svg formatinda
yollayabilirim.

Sevgiler,
Baris