[dernek] Re: Ornek Logo

From: ilker Yenice (ilker.yenice@infotron.com.tr)
Date: Mon 23 Aug 2004 - 15:22:31 EEST

Merhaba;

    Aslinda [dernek] listesi bunun icin uygun mu bilemiyorum ama bence
yapilan tum logolarin buraya yollanmasi gerekir, yapilan logolarin eksik
taraflari ya da yanlislari olabilir, Burada bulunan kisiler sayesinde bu
eksik ve hatalar kolayca düzeltilebilir ve 15 Eylul tarihine kadar
logolar olgun bir hale getirilir.

    Ben calisirken vektorel olarak calisiyorum, bence logonun vektorel
olmasi bizi bir cok problemden kurtarir. Vektrorel cizimler sayesinde
logolari istedigimiz sekilde buyultup kucultebiliriz. Bu da bizi her is
icin tekrardan logo duzenlenmesi derdinden kurtarir. Formatlar ile
ilgili problemimiz kalmaz. Flash vs gibi animasyon programlarinda da
kolayca kullanilabilir...

    Bu arada Didem Hanim'in istegi dogrultusunda. Tux'un kanatlarini
biraz daha incelttim.( ekte ) Tux'un sismanligi konusunda da bir iki
istek geldi ama ben bu sekilde tux'un daha sevimli oldugunu dusunuyorum.
Ama bir tane de ince halini hazirlayacagim....

iyi calismalar....
ilker Yenice

tasarim_01.gif