[dernek] Re: Ornek Logo

From: Hakan POLATKAN (hakanpolatkan@efsanelinux.org)
Date: Mon 23 Aug 2004 - 19:10:57 EEST

Merhaba,
birazcik daha ciddi gorunen bir penguen olsa daha mi iyi olur ? Sizler
ne dersiniz ?

Hoscakalin.

--
Hakan POLATKAN
--

Didem Kamoy yazmış: > Merhaba, > > ilker Yenice wrote: > >> ben de bir iki calisma yaptim... Calismalar ekte... >> >> Tux u kendim cizdim eger begenmediginiz bir yer olursa gereken yerleri >> degistirir yarismaya oyle yollarim... >> > tasarim_01.gif isimli cali$manizi fazlasiyla guzel ve ozgun, cizdiginiz > tux'u da gayet bizi (lkd insanlarini) temsil eder buldum. Tombik, > sevimli, $a$kin, azimli, kararli gorundu bana cizdiginiz penguen ya da > belki benim oyle goresim geldi :) bilemiyorum, ama sevdim. $enlikteki > ti$ortlerimizin sirtindaki pengueni de andiriyor hem. > > MEren'in bahsettigi "tasarimi yapan daha iyisinin nasil olacagina zaten > bu sekilde karar vermis" fikrine can-i gonulden katilsam da yukaridaki > son cumlenizden cesaret alarak merakimi payla$mak istiyorum : > Acaba pengueninizin kanatlari biraz daha sivri/ince oldugunda nasil > oluyor? :) > > Ellerinize saglik. > Didem > > -- > FISEK ENSTITUSU - http://www.fisek.com.tr > Ankara : (0312) 3857026 - 4197811 > Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694