[dernek] Re: LKD amblemi/logosu icin tasarim cagrisi

From: A. Murat Eren (meren@comu.edu.tr)
Date: Fri 20 Aug 2004 - 14:25:10 EEST

 Merhabalar,

On Friday 20 August 2004 13:24, Tanju Aktug wrote:
> Önemli olan kurumsallaşmaya çalışmak. 4-5 yılda bir, "eskisi de bir
> seçenek" denerek yeni bir "demokratik" adımlar atılmasını önceden
> engelliyelim.

 Ben belki yanlis bir pencereden bakiyorum, bilemiyorum fakat yine de gorusumu
soylemek istiyorum.

 Bu logo olayini fazla buyutmemek gerektigini dusunuyorum, sonucta acik kaynak
kodlu yazilim camiasinin bulusma noktasindan bahsediyoruz, herhangi bir seyin
geleneksellestirilmesi icin goz gore gore ekstra bir caba sarfetmenin
gereksiz ve itici oldugu gibi bir hisse kapildim, biz ozgurlukten bahseden
ozgur olmak icin caba sarfeden insanlariz.

 Zaten eger logo yeterince basarili ve guzel olursa zaten o kendi kendini
kabul ettirir.

 Sizden 100 yil onceki dernek uyeleri secti bu logoyu, 300 yili daha var
degistirilebilmesi icin gibi bir yaklasim benimsenebilirlik sinirlarinin
otesindedir bence. Yapanin ellerine saglik, biraz da espirili bir sekilde
logo hakkindaki dusuncemi ifade etmeme kimsenin darilmayacagini umarak
soyluyorum: ben sahsen su anki logoyu begenmiyorum, halter milli takimimiza
daha cok yakisacagini dusunuyorum.

 Umarim LKD'yi daha iyi ifade eden bir logo cikar bu surec sonunda. Belki yeni
tasarim da gelmeyecek..

 Selamlar.

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren@uludag.org.tr, meren@comu.edu.tr http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/ 0x88FD9FC7, 910A FCB3 2AAB 4CA5 E4D9 EFFA 6555 A33A 88FD 9FC7 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

-- free software is a matter of liberty, not price. to understand the concept, you should think of "free speech", not "free beer". -