[dernek] Re: LKD amblemi/logosu icin tasarim cagrisi

From: murat.gezer@linuxdonanim.com
Date: Fri 20 Aug 2004 - 09:37:00 EEST

Merhaba ,

bende ayni sekilde logonun degistirilmemesi taraftariyim. YUrtdisinda bir c
ok
kurulus senelerin logolarini kullanmaktalar. Su anki logomuz dernegimizin
kuruluslarini gormus olan logo. Kurumlar ancak ve ancak simgelerini cok kok
lu
reformlarda degistirmekteler . Bizim henuz daha gelismekte olan bir dernek

oldugumuz dusunulurse .

Murat Gezer

On Thursday 19 August 2004 18:44, Arda Çetin wrote:

> Merhabalar,

rim...