[dernek] Re: munih linux projesinde geri adim

From: Murathan BOSTANCI (murathan@interaktif.net.tr)
Date: Sat 07 Aug 2004 - 11:35:45 EEST

İyide diğer ülkelerde böyle bir yasal düzenleme var mı?
bu mantıkta kullandığım her lisanslı yazılımın source unu isteme hakkım
doğuyor, ben mi yanlış anladım?

AB ve ABD de bir yazılımın kaynak kodunu korumanın yanında ayrıca,
geliştirilen algoritmayı patenleme olayı var.

bu bahsi geçen 238 adet patent ihlali muhabbetide burdan çıkıyor zannımca.

muathan

--
Murathan BostancI
netadmin@interakif