[dernek] Rv: Re: munih linux projesinde geri adim

From: Bora (bora@boragungoren.com)
Date: Fri 06 Aug 2004 - 23:27:13 EEST

Merhaba,

Burada kaynak kodlarina dair bir madde goremiyorum. Yapilan tanim

- ekran goruntusu alma
- "sniffer" tarzi uygulama kullanma
- port taramasi yapma
- bellek dokumu alma (dump)

gibi "belgeleme" ve "test" tekniklerini serbest birakiyor.

Kaynak kodlarin teslim edilebilmesi icin "programin isleyisini saglayan ic
mantigin acik ve yeniden uretilebilir bir bicimde belgelenmesi gerekir"
turunde bir hukum olmasi gereklidir.

Sevgiler.

Bora.