[dernek] Re: yazilim patentleri protestosu

From: m.barış demiray (barisdemiray@yahoo.com)
Date: Fri 09 Apr 2004 - 20:37:40 EEST

Merhaba SME'nin açılımı aşağıda..

small and medium-sized enterprises (SMEs)

yani bizdeki KOBİ (Küçük ve orta ölçekli işletme) gibi
bir anlamı var. Tam ben de çevirirken mesajınızı
gördüm :) www.gnu.org adresindeki linkleri de eklemeyi
unutmayalım. Mesela aşağıdaki adres

http://webshop.ffii.org/

İyi çalışmalar.

--- Mert Uzbaşlı <mustafamert@dsl.ttnet.net.tr> wrote:
> Hocam bu konu bence cok onemli. Becerebildigim
> kadariyla ceviriyi yaptim.
> Duzeltilmesi/eklenmesi/cikartilmasi gereken yerler
> mutlaka vardir(SME ne
> demek bilmiyorum mesela). Siteye de konmasi
> taraftariyim.
>

> Yazılım Patentleri Buluşları Öldürür.
>
> 5 Nisan 2004 - 14 Nisan 2004 tarihleri arasinda
> web'de direnişe katılın.
>
> 14 Nisan 2004'te Brussels'de bize katılın.
>
> Avrupa'da yazılım patentlerinin yasallaştırılması
> girişimini protesto
> ediyoruz.

> [...]

=====
M.Barış Demiray

DOS: n., A small annoying boot virus that causes random
spontaneous system crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.