[dernek] Re: yazilim patentleri protestosu

From: A. Murat Eren (meren@comu.edu.tr)
Date: Sat 10 Apr 2004 - 22:27:35 EEST

 Merhabalar,

> Ulkede kşimse bu fikre sahip cikmiyor, biz cikalim derim.
> Gecende bir bildirge hazirliyalim dedik, cok gec kaldik.

> Oradaki metni biri cevirip, gerekirse uyarlamayi kim ustlenir?
> Fikre ne diyousnuz?

 Fikir harika, hatta dediginiz gibi gec bile kaldik, bu bence dernek olarak
bizim bir sorumlulugumuz.

 Ben bu gun sohbet listesine gonderdigim "keske birisi cevirse turkceye"
mesajimi Nilgun hanima da CC'ledim, kendisi Turkce'lestirme konusunda
bilinen bir adres oldugu icin. Muhtemelen kendisi maillerini aldiginda konu
ile ilgilenecektir, fakat baska bir kisi de cikarsa bu aksam halledilebilir
(acikcasi ben ne yazdigini tam olarak anlamama ragmen boyle bir ise
kalkismaya biraz cekiniyorum).

 http://demo.ffii.org/online.php adresinde gosterilmesi icin metnin
Turkce'sini de kendilerine ulastirirsak cok iyi olur.

 Selamlar.

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren@comu.edu.tr, evreniz@core.gen.tr http://zion.comu.edu.tr/~evreniz/ - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

-- free software is a matter of liberty, not price. to understand the concept, you should think of "free speech", not "free beer". -