[dernek] Re: calisma gruplari

---------

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Thu 25 Sep 2003 - 07:56:07 EDT

    22.09.2003, 15:45, Doruk Fisek wrote:
    DF> Bildigim kadariyla 3 tanesi disinda aktif olan yok. Onlarin
    DF> yanina en azindan akibetlerine karar verilene kadar aktif
    DF> durumda olmadiklarini belirtici bir ifade koysak?

    Ayrica konu acilmisken, faq-cg olarak baslayip, daha sonra
    belge-cg'ye katilan SSS'yi 1.5 ay sonra askere gidecegimden devam
    ettiremeyecegim. SSS'yi Enver Altin yazmisti ve soru girmek disinda
    teknik yonu ve gelistirilmesi yine Enver'e ait.

    Sorulari ise genelde ben giriyorum. linux-baslangic, linux-masaustu,
    linux-donanim listelerini ise Onur Kücük takip ediyor, giriyor. Onur
    ile konusmamda buna devam edebilecegini soyledi.

    Su an icin cevaplari girilmis 286 soru var. Bence sss henuz yeni
    yeni giris seviyesinde bir kaynak olmaya basladi. Bazi kategorilerde
    henuz 1-2 soru var. Zaman icinde bir bu kadar daha soru
    girilebilirse elle tutulur bir kaynak olabilir.

    Görev almayi dusunenler icin; SSS öyle fazla zaman alan, zor bir is
    degil. Listelerimizi takip edip, eger sIk sorulan bir soruyla
    karsilasirsak, türkce karakterli yazilmamissa eklemek, imla
    denetiminden gecirmek gibi bir duzenlemeden sonra, uygun bir
    kategoriye sorusunu ve cevabini giriyoruz. Bir de altina cevap
    verenin adini not dusuyoruz.

    Kategoriler konusunda elestiri gelebilir. Bir sürü önceden gereksiz
    ve ici bos duran kategori acmamak icin ihtiyac oldukca yeni kategori
    acma, yeni kategori gerektirecek bir yogunluga ulasmayan sorulari
    benzer bir kategorinin altinda toplama seklinde gidiyorduk. Fakat
    belki daha iyi bir dagilim yapilabilir.

    Zaman icinde belirli bir yere gelen SSS'nin, atil halde birakilmayip
    LKD tarafindan devam ettirecek diger arkadaslara devredilmesini
    diliyorum. Cünkü sss'de yeterli bir potansiyel olusturabilirsek
    özellikle linux-baslangic gibi listelerdeki mesaj trafigi
    rahatlayabilir.

    sevgiler, saygilar

    --
     Alper Oğuz    alperliste@showtv.com.tr