[dernek] Yazi hazir..

---------

From: A.Murat EREN (meren@comu.edu.tr)
Date: Tue 28 Oct 2003 - 10:06:54 EST

     Öncelikle Nilgün Hanim: Size mail attiktan sonra ben bir seyler yazdim
    cevabinizi bekleyemeden. Mailinizi dikkatle okuyup yarin yaziyi tekrar
    gözden gecirecegim ve düzenleyecegim, tesekkür ederim. Son halini size
    tekrar gönderir ve fikirlerinizi rica ederim :)

     Nilgün Hanim ve diger liste üyeleri: Sizlerin de yardimini istedigim
    yaziyi yazdim. Özellikle LKD ile ilgili olan kisimda bana biraz destek
    olursaniz cok sevinirim, aklima bir ton sey geldi, hicbirisini yazamadim.

     Siz de eksikligini hisedeceksiniz belki, www.linux34.com yazasim geldi
    bir yerde fakat yanlis anlasilma olabilir diye ürktüm, yazmadim, aklima
    gelmediginden degil.

     Yazinin diger kisimlari ile ilgili elestiriler de cok faydali olacaktir,
    simdiden tesekkürler.

     A bu arada yazi http://zion.comu.edu.tr/~evreniz/tdb.html adresinde.

     Selamlar,
     A. Murat Eren
     meren@comu.edu.tr
     http://zion.comu.edu.tr/~evreniz/

     PS: cok zor kosullarda dizüstü bilgisayarimdan atiyorum maili, umarim bir
    hata etmemisimdir
    :)