[dernek] Re: Compex, seminer vs.

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Sun 30 Nov 2003 - 11:40:25 EST

    On Thu, 27 Nov 2003 17:23:26 +0200 (EET)
    Devrim GUNDUZ <devrim.gunduz@linux.org.tr> wrote:

    DG> Merhaba,
    DG>
    DG> Yeni öneri:
    DG>
    DG> 1. LKD tanıtımı
    DG> 2. Linux işletim sistemi genel tanıtımı

       Linux, ozguryazilim vs. :-)

    DG> 3. Kurulu bir linux makinede uygulamalar

     Bu basliklar bence yeterli. Zaman kisitli, seyirci cesitli oldugu icin bilgi yerine reklama agirlik vermeliyiz.

    DG> Yorumları ve boşlukları doldurma önerilerinizi bekliyorum.
    DG>
    DG> Toplam süremiz 2 saat bunu da unutmayalım.
    DG>
    DG> Bu nasıl peki?

     Programlari yanlis anlamadiysam tek tek acip ozelliklerini gostermeyi dusunuyorsun. Bu kadar program + tanitim vs. icin (ki tanitim mutlaka olmali agirlikli olmali hatta) 2 saate sIkistirmak yerine yukaridaki gruplardan temsili programlar secmekle vakitten kazanip, programlarin ozelliklerini uygulayarak gostermek daha verimli olur.

     Ornegin grafik icin gimp yeterli, ya da media player icin mplayer/xine dan biri. Tabi bir tane program gosterip diger konuyla ilgili programlarin isimlerini saymak da guzel olur.

     Bir de zamanin kisitli oldugunu dusunursek, her konu ile ilgili program da gostermeyelim, ilgi uyandiralim. Seminerde standin reklamini yapalim. "Standimizda gorebilirsiniz, sizi standimizda bekliyoruz" diyelim. 2 kisi bir standi seyretmeye basladi mi bir kac dakikada 20 kisi olmasi mumkun.

    --
     Onur Kucuk
     <onur@kablonet.com.tr>