[dernek] Re: Compex, seminer vs.

---------

From: Huseyin Gomleksizoglu (huseyin@gomleksizoglu.com)
Date: Thu 27 Nov 2003 - 19:32:49 EST

    Cok isterdim ama malesef linuxu ciddi ciddi son bir aydir kullaniyorum. Ama
    compexe kadar en azindan laptopuma bir oyun kurabilirsem onun uzerinden
    gosterebilirim.

    Linuxle ilgili cogu yazida linux soyle iyidir boyle iyidir ama oyun oynanmaz
    gibi ibareler var. Aslinda oynaniyor. Bunu gormek ev kullanicilari icin
    etkileyici olabilir. (ben beceremesem de oynayanlar var)

    Bir de arkadaslarima linux'u anlatmaya calisirken bakin microsoft'un
    binlerce dolara sattigi seyleri ucretsiz olarak yapabilen bir server
    diyorum. Bana verilen cevap, e windows'u da 2 milyona aliyoruz oluyor. Bu
    olayin hirsizlik oldugunu ustune basa basa vurgulamak cok mu sIkIci olur.

    Huseyin