[dernek] Re: Compex, seminer vs.

---------

From: Gorkem Cetin (gorkem@bahcesehir.edu.tr)
Date: Fri 28 Nov 2003 - 14:09:12 EST

    Devrim GUNDUZ writes:

    > Merhaba,

    Merhaba

    Oncelikli onerim, seminerde bu yazilimlarin Turkce surumlerini sunmak.
    Ayrica GNOME/KDE/OpenOffice/Mozilla Turkcelestirme calisma gruplarinin bu
    konuda (iyilestirme) ellerinden yapacagina eminim..

    Gerekiyorsa eksik Turkce menulere sahip olan yazilimlari el birligiyle
    cesitli listelerdeki (KDE/GNOME/OpenOffice/Mozilla) arkadaslarla daha iyi
    gorunumlu bir hale getirmek mumkun.

    (Sahsen, gunde bir kac saat az uyuyup eksik Turkce destegine sahip oldugu
    dusunulen yazilimlar uzerinde calisma yapabilirim, bu konuda beni
    zorlayabilirsiniz)

    Iyi calismalar
    Gorkem