[dernek] Re: Compex'te seminer konusu olarak ne önerirsiniz?

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim.gunduz@linux.org.tr)
Date: Wed 26 Nov 2003 - 13:35:10 EST

    Hocam merhaba,

    On Wed, 26 Nov 2003, Ethem Derman wrote:

    > 1. Sahnenin onunde Doruk ve Devrim, yaka mikrofonlari var, surekli
    > ayakta ve belirli bir konuda konusuyorlar. Biri 2-3 cumle soyledikten
    > sonra digeri konusmaya basliyor. Surekli hareket halinde ve
    > dinleyiciden gelen sozlere de kulaklarini veriyorlar.

    Hocam gezici seminerlerde Dooruk ile birlikte zaten bunu yapıyorduk (iyi
    bir örnek oldu yani bu). Genel olarak, zaten oturup masa başında seminer
    veren insanlar değiliz. Olabildiğince insanlara yakın olmaya çalışıyoruz
    zaten. Seminer veren arkadaşlarımız da buna kendiliğinden uyuyorlar zaten.
    Hele bizlerin yanında durmuşlarsa :)

    > 2. Ucuncu bir kisi bilgisayarin basinda, konuya gore ya kurulumu
    > yapiyor ya da gerekli slaytlari gosteriyor. Onde konusanlarin hic biri
    > bilgisayarin basina gecmiyor, onlar surekli konusuyor ve toplulugun
    > nabzini tutuyorlar.

    Hıkm hocam gerçekten önemli bir konu bu. Gezici/düzenli seminerlerde ve
    etkinliklerde ağırlıklı olarak seminer veren geçti slaytları. Bu kötü bir
    puan mı dinleyici gözünde?

     3. Bir dorduncu kisi olsa iyi olur ilk ikinin arasinda. Sarisin, saf ve
    > guzel olmasinda buyuk yarar var ama LKD icinde boyle biri yok. Aslinda
    > Linux nedir bilmemeli ve windows bilgisi ile Devrim ve Doruga soru
    > sormali. Yani bir anlamda dinleyicinin sormak istedigi seyleri
    > sormali.

    Hocam, böyle bir arkadaşın bulunmasında sizin de desteklerinizi bekliyoruz
    ;)

    Ya da ben ve Eser (son iki senenin en çapkın penguenleri) telefon
    defterlerini mi karıltırsın? :-)

    > 4. Arka planda arasıra sesi yukselen bir hizli parca olmasinda da
    > yarar buyuk. Konusma varken sesi kisik, oyun gosterirken acik olacak
    > sekilde ve oyunun sesini yuksek verecek bir duzenek.

    Hocam,gerçekten en farklı düşünceyi siz söylediniz bugüne kadar.

    'Pazarlama' konusunda zayıf olduğumuz çok ortada. Bu ve bunun gibi işler,
    belki daha fazla yakınlaştıracak bizi insanlara.

    Diğer liste üyeleri ne düşünürler?

    Saygılar

    - --
    Devrim GUNDUZ