[dernek] Herşey çok güzel olacak :)

---------

From: Tolga Han Cerit (thcerit@yahoo.com)
Date: Mon 24 Nov 2003 - 13:11:30 EST

    Merhaba Herkes,

    Geçen Compex fuarının ilk günü sabah 9.30'da
    oradaydım. Ve fakat organizasyon daha önce
    yapılamadığından kimse yoktu fuar alanında. Ne bir
    masa ne de bir poster. Bir tek katalog bile yoktu.
    Daha sonra Kerem Karakaş ile fuar alanında buluştuk ve
    masa, poster ve katalog olayını Devrim Gündüz ile
    bağlantı kurarak sağolsun Kerem halletti.

    Şimdi diyeceğim odur ki, fuardan çok önce başlatılan
    ve ilerleyen hazırlıklar beni çok sevindiriyor. Eminim
    ki en uygun içerik seminerde sunulacak ve stantda
    geçen sefer olmayan bir çok şey yer alacaktır.

    Kendi adıma kolay gelsin demek istiyorum, başarılar.

    Tolga Han Cerit, CCNA