[dernek] Re: Compex'te seminer konusu olarak ne

---------

From: onuryalazi@mersin.edu.tr
Date: Mon 24 Nov 2003 - 11:49:24 EST

    On 24 Nov 2003 17:42 EET you wrote:

    > Merhaba,

    > Kurulum
    > (yani

    > :)

    > Ikinci? Benim bildigim LKD veya eski adi ile Linux Kullanicilari
    > toplulugu bir kac kere gitdi.

    > düşünmemiz
    > idi
    > >

    > Kurulum ile insanlari toplayamazsaniz . Ilginclikler vermeniz lazim

    Benim anlatmak istediğim şey de buydu. Dediğim gibi bu fuarların hedef kitlesini bilmiyorum. Ama ne olursa olsun hiç bir şeyin kurulumu, kurulmuş halinin üzerinde oyun oynamaktan veya film izlemekten daha ilgi çekici olamaz.

    > Linux'u
    > şekilde
    > kurulum
    > değil ne
    >

    > Maalesef oyle. Kurulum konusunda kac tane dergi cikti (Chip, PC Extra)
    > hepsi kurulumu anlatiyor. Kurulum eskiden cok onemli idi. Slackware yi
    > 40 disketle kurmak anlatilabilir idi ama Su an Mandrake,SuSE ve Redhat
    > (Fedora) o kadar da zor degil. Bunu hisetdirmek lazim.

    Evet sürekli her seminer her etkinlikte Linux kurmak
    "ya bunlar hep kurmayı gösteriyor çok zor kuruluyor galiba"
    izlenimine sebep verebilir.

    > anlatilabilir.
    > yazilim
    > geldigini
    > sey

    > görüş

    Güzel bir gözlem ama böyle bir fuar da anlamsız. Fuar ilgi çekici pazar yaratıcı nitelikte olmalı sanırım. (LKD nin ne pazarı olabilir ;) ) Bu yüzden ücretsiz, serbest nedir, felsefe nedir gibi konular sıkıcı olabilir.

    > Bunlar soru degil bir seminerlik konu. Kurulum esnasinda Multimedya
    > ozelliklerini nasil anlatacaksiniz. Insanlar gorsellikten hoslanir.

    Şimdi bilgisayar ile alakası oyunlar olan kuzenime sordum.
    Acaba böyle bilgisayar ile ilgili bir fuara gitsen Linux hakkında (Linux yenir mi içilir mi seminerini görmedi :)) ) bilgisi çok az.
    "Kullanımı, nasıl çalıştığını ne tür cazip yanları olabilir." gibi şeyleri merak ederim ilgimi çeker diye cevap verdi.