[dernek] Re: Compex hakkında

---------

From: Arda Cetin (arda@linux-sevenler.de)
Date: Mon 17 Nov 2003 - 13:31:03 EST

    Selamlar,
    Valla Mustafa Abi ne diyeyim bilemiyorum.
    Bundan yaklasik bir bucuk ay once yine dernek listesine veritabani ve
    uye listelerini guncelleyecek gonulluler aradigini yazmistin.
    Bende mesajini okur, okumaz "ben yaparim" demistim.Ve senden "X
    arkadasimiz gorevi ustlendi, sen istersen baska yardimlarda
    bulunabilirsin" demistin.Bende "olur yardim etmek isterim, fakat
    Istanbul'dayim" dedikten sonra dernege istedigimin(!) bildirildigini
    biliyorum o kadar...
    Gerisi bos...

    Simdide diyorsun ki "Bu konuda isin ucu8ndan tutacak, detek verecek, ve
    surekli hatirlatacak gonulluler ariyoruz."...
    Bu ne lahana tursusu turunden bi atasozumuz vardi ama kullanmak
    istemiyorum...
    Gonullu olarak yardim etmek istiyorum ama ortada yardim etmemi kabul
    edicek kimse yok...
    pass..

    Arda Cetin