[dernek] Re: Compex hakkında

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Mon 17 Nov 2003 - 10:36:49 EST

    > Devrim GÜNDÜZ BY"e!
    > Ben geçen yıl derneğe üye oldum.üyelik işlemleri yapılırken istenmiş olan bedeli peşin ödedim ve gerekli belgeleride oanda verdim.
    >
    > Fakat üyelikle alakalı sadece bir a-mail aldım bize yollanması taahhüt edilen kimlik hala ortalarda yok.
    >
    > bu konuda kimlik aynı anad verilse daha çok güven kazanılır diye düşünüyorum.
    >
    > benimle birlikte derneğe üyeolan diğer arkadaşlaromada kimlik gelmedi.
    >
    > bu üyelik çalışması daha ciddi bişekilde organize edilirse çok daha verimli olacağına inanıyorum.

    Kesinlikle haklisiniz. Henuz hic kimseye kimlik karti
    veremedik. Bazi fikirler olustu ama isi devam ettirip, kimlik
    uretmeye basliyamadik. Tasarim konusunda yapilacak is var, uye
    veritabani konsund ayapilacak is var. Kimlik kartinda resim
    olsun istiyoruz. Buyuk cogunlugun resmi yok elimizde.
    Bunlari toplayip, veri tabanina atmayi dusunuyoruz. Hneuz
    yapamadik.

    Bu konuda isin ucu8ndan tutacak, detek verecek, ve surekli
    hatirlatacak gonulluler ariyoruz.

    Saygilar
    Mustafa Akgul