[dernek] Re: Compex hakkında

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Fri 14 Nov 2003 - 16:12:35 EST

    Fri, 14 Nov 2003 21:33:17 +0200 tarihinde "Davut Topcan"
    <davut@aysis.com.tr> soyle yazdi:

    DT> katiliyorum.. ayrica LKD' de herhangi bir aktif gorevim olmamasina
    DT> ragmen bir kac onerim olacak;
    Niye aktif bir goreviniz yok? :-)

    DT> kisisel onerim) istiyorlar. Kisisel fikrim sudur bu tarz
    DT> organizasyonlar icin onceden CD Brosur vs. ciddi bir hazirlik
    DT> yapilmasi. hemen not olarak belirteyim niyetim su anda bu isle
    DT> ilgilenen kisiler islerini yeterince ciddiye almiyorlar tarzi bir mesaj
    DT> vermek degil...!
    Yanlis anlamayin ama hazirliklar kendiliginden sihirli bir bicimde
    yapilmiyor.

    Hazirliklari *birilerinin* yapmasi gerekiyor.

    Gonullu cagrisina ne kadar fazla kisi yanit verir, ne kadar fazla kisi
    katki verirse o kadar iyi bir sonuc alinabilir.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694