[dernek] Re: Compex hakkında

---------

From: Arda CETIN (arda@linux-sevenler.de)
Date: Fri 14 Nov 2003 - 15:26:46 EST

    Selamlar,
    Erhan Ekici'nin sorduklarini bosuna tekrarlamak istemem ama Cebit
    fuarinda gonullu olarak tam gun oradaydim ve bircok eksigimizin
    oldugununa sahit oldum.
    Benimde birkac nacizane fikirlerim olucak;
    Fuarda(Cebit) satisa sunulan(daha dogurusu dagitilan) Linux CD'si cok
    cok az idi.İnsanlarimizin Linux'a bu kadar ilgi gosterdiklerine ilk kez
    sahit olmustum ama ne yaziktir ki, tek CD'li Knoppix bile gunun
    ortasinda bitti. Durum boyle olunca da Linux isteyenlere vericek -arkali
    onlu A4 brosurunden baska- bisey kalmadi...

    Sonra ozellikle dernek uyeliginde insanlara bu tip birebir alanlarda
    ozellikle kolaylastirmak gerekiyor.
    Merak ediyorum acikcasi dernek uye formu alanlarin kac tanesi acaba
    onlari evlerinde doldurdu da (dernek mektuplasma adresine) gonderdi?!...

    Son olarak, Compex fuari eger yanlis hatirlamiyorsam Lutfu Kirdar Kongre
    ve Sevgi Sarayi civarlarinda....

    Arda Çetin