[dernek] Re: Qenlik=20Logolar=FD..?=

---------

From: Didem Kamoy (dkamoy@fisek.com.tr)
Date: Fri 21 Mar 2003 - 10:08:32 EET

    Friday, March 21, 2003, 9:07:47 AM, you wrote:

    EAME> Dün gece oturup iki logo çalışması yaptım, vaktim biraz
    EAME> kısıtlı idi.
    Ellerinize saglik.

    EAME> http://wolf.comu.edu.tr/~evreniz/senlik/logo1.jpg
    EAME> http://wolf.comu.edu.tr/~evreniz/senlik/logo2.jpg

    Her ikisini de begendim ben. Eger 468x60 boyutuna getirirsen banner
    olarak da kullanilabilir bence.

    Bir de Burak Dayioglu'nun yazdigi b maddesinin uygulanmis halini ben
    de gormek isterim. "2003"un vurgulanmadigi bir goruntu daha iyi
    olabilir.

    Didem,

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694