[dernek] Qenik=20Logolar=FD..?=

---------

From: E. A. Murat EREN (meren@comu.edu.tr)
Date: Fri 21 Mar 2003 - 09:07:47 EET

      Dün gece oturup iki logo çalışması yaptım, vaktim biraz kısıtlı idi.

      http://wolf.comu.edu.tr/~evreniz/senlik/logo1.jpg
      http://wolf.comu.edu.tr/~evreniz/senlik/logo2.jpg

      Biraz büyükler farkındayım, küçüğü büyütmek büyüğü küçültmekten daha iyi bir alternatif değildir diyerek bu şekilde yaptım. Umarım bu logolar hoşumuza gider ve imaj zenginliğine ve şenliğe katkıda bulunabilirler :)

      Bu hafta sonu seyahat halinde olacağım için kafamdaki/kafanızdaki diğer logolar üzerinde en erken salı günü çalışabilirim. Görüşlerinizi bekliyorum.

      Herkeze iyi çalışmalar,
      A. Murat EREN
      meren@comu.edu.tr