[dernek] Re: brosur, raporlar vs

---------

From: Abdullah Anar (aanar@ozaltin.com.tr)
Date: Fri 06 Jun 2003 - 09:17:33 EEST

    Mustafa Hocam,

    25 Haziran'da MMO Ankara Subede bir Ozgur Yazilim felsefesi Linux, openoffi=
    ce=20
    ve digerleri isimli bir seminer planladik.

    bu semineri nasil yapabilecegimizi birlikte konusmak isterim.

    eger katilamaz yada konusamaz isek sizden sanal ortamda da olsa sunum deste=
    gi=20
    almak ve LKD den bahsederken elimizde olsa iyi olur diye dusundugunuz=20
    dokumanlardan edinmek isterim.

    Bu semineri isyerleri yada OSTIM gibi sanayi merkezlerindeki sunumlar=20
    izleyecek. bu seminer bir baslangic. Belki 15 gunde bir bir yerde ve hatta=
    =20
    kirikkale, cankiri gibi temsilciliklerimizin oldugu yerlerde bile seminerle=
    r=20
    duzenleyecegiz..

    dostlukla,
    abdullah

    Sal 27 May 2003 09:40 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz: