[dernek] faq.linux.org.tr ve LKD calisma gruplari

---------

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Wed 04 Jun 2003 - 01:11:31 EEST

    LKD ve dernek bunyesindeki calisma gruplarinin faaliyetleri ile ilgili
    cesitli ipuclarinin:

    http://faq.linux.org.tr/

    adresindeki sikca sorulan sorular veritabanina eklenmesini oneriyorum.

    Seminerler, web siteleri, uyelik bilgileri vb. gibi yogun olarak
    karsilastigimiz sorulari buraya ekleyerek yanitlarken bu sayfaya link
    vererek yanitlasak saniyorum faq kullanimini biraz yayginlastirabiliriz.

    Saygilar

    --
    Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)    - Software developer, generic solvent
    http://enver.casdb.com          - mailto: ealtin at casdb dot com