[dernek] Re: STK yönetimi Ve Proje

---------

From: Baris Metin (baris.metin@frontsite.com.tr)
Date: Wed 30 Jul 2003 - 22:14:52 EEST

    Wed, Jul 30, 2003 at 08:28:35PM +0300 , Egemen Metin Turan :
    > Merhaba,

    Selamlar,

    > 1- Projeler icin gereken fonlara basvuru zamanlari, genellikle
    > projenin boyutuna gore degisen dokuman hazirlama ve inceleme asamalari
    > nedeni ile farkli basvuru zamanlarina sahip. Ancak 6 aydan kisa sure
    > soz konusu degil.
    > Senlik icin Yunanistan'dan Linux kullanicilarini davet edecek isek,
    > olay daha kolay. Ama baska ulkelerde gelecek ise o zaman daha fazla
    > zaman lazim.
    >
    > 2- Senlige gercekten daveti dusunuyorsak, ben gereken belgeleri
    > cikarip hazirliga baslayayim.

    Bunu tartışıp karar vermek için gerekli vaktimiz var mı? Ben kişisel
    olarak desteklerim böyle bir düşünceyi.

    > 3- Dernek olarak uluslararasi etkinlik izinleri gibi konular uyum
    > paketleri ile tamamen degisti. (Degisiklikler oyle ki artik sadece
    > gercek kisiler degil, tuzel kisiler de dernege uye olabiliyor. Mesela,
    > Gelecek, Frontsite olarakta uye olunabiliyor.)

    Dernekler kanununa yine bir düzenleme yapılacak diye biliyorum. Bunu bir
    incelemek/araştırmak gerekiyor. Konu üzerinde bilgi sahibi olan var mı?
    Bilgiye yönelendirebilecek?

    iyi çalışmalar,

    --
    |          |  Baris Metin