[dernek] Destek

---------

From: QYrd=2EDo=E7=2EServer_Acim=22?= (sacim@inonu.edu.tr)
Date: Sat 26 Jul 2003 - 20:44:31 EEST

    Bir dernek üyesi olarak sizler kadar uzman değilim.Ancak, hazırladığım
    Web sayfası ile derneğe ve Linux kullanımına destek vermek istiyorum.Ben
    şu anda mesleğim gereği, Linux üzerindeki nota yazma ve sequencer
    programları ile ilgili araştırmalar yapıyorum. Bu araştırmalarımı
    tamamlayınca, belki ilerde seminerleriniz içinde "Linux'ta Müzik
    Yazılımları" gibi bir seminerle yer almak isterim. Sevgiler.
    Web linkim aşağıda.

    http://web.inonu.edu.tr/~sacim/nedenlinux.html
    <http://web.inonu.edu.tr/%7Esacim/nedenlinux.html>

    --