[dernek] Re: listelerdeki "asabi" tavirlar

---------

From: A. Murat EREN (meren@comu.edu.tr)
Date: Mon 21 Jul 2003 - 11:03:28 EEST

     Evet gercekten listelerde donen mesajlarin asabiyeti artarken, saygisi azaliyor yavas yavas.

     Baris Metin'e de Burak Dayioglu'na da katiliyorum siddetle, ikisine de ayni anda katilmam zor gibi gorunse de.

     Biraz örümcek kafali ve antipatik bir bakis acisi gibi gelecek belki size, zira en basta ben kendime kiziyorum bu sekilde düsündügüm icin ama söylemek zorundayim ki II. Linux Senligi'nden sonra listelerde anormal bir kalite erozyonu yasandi sanki.. yeni gelen arkadaslarimiz, once izleyip konuyu etraflica kavramaya cabalamaksizin sanki yillardir bu isin icindelermis gibi yorumlarda bulundular bir cok konuda. öyle antipatik ve saygisiz seyler olmus ki listede, kafamda olusan bu antipatik düsünce bile onlar yaninda sempatik kalmis ne yazik ki..

     Listeleri gene de takip ediyorum elbette, iki-üc kisi yüzünden bu isleri tamamen birakacak degilim (:)), Baris Metin'in "liste kullanımı ve genel ahlak konuları üzerine bir bilgilendirme yazısı" tavsiyesine sicak bakiyorum.. en azindan gönüllüleri kiracak, zedeleyecek davranislari 'bilmeyerek' yapanlarin önünü almak icin faydali olacaktir diye düsünüyorum.

     Saygilarimla,
     A. Murat EREN
     meren@comu.edu.tr