[dernek] Re: Fwd: Linux in Europe : Bunu kullanabiliriz

---------

From: Deniz Akkus Kanca (deniz@arayan.com)
Date: Sat 12 Jul 2003 - 13:25:42 EEST

    Cumartesi 12 Temmuz 2003 13:12 tarihinde şunları yazmıştınız:
    > Merhabalar,
    >
    > Bu ay icinde parlamentoda acik kaynak kodunun gundeme gelmesini
    > bekliyorum. Bizlerin bu tur dokumanlari toparlayip, kendi weblerimizde,
    > derli toplu olarak tutmamizda yarar var.
    >
    > Bu kapsamda, elinde bu tur metin olanlar, bu listeye atabilirler mi ?

    Peru milletvekilinin yazdığı mektubu çevirmiştim:
    http://www.arayan.com/da/yazi/villanueva_to_ms_tr.html

    Devlet adamı gözü ile Linux'un neden önemli olduğunu güzel anlatıyor.

    Ayrıca, Doruk Fişek'in çevirisi ile RMS'in "Bilgisayarınıza Güvenebilir
    misiniz?"

    http://lkd.belgeler.org/howto/bilgisayariniza-guvenebilir-misiniz.html

    ve Emre Sevinç'in çevirisi ile RMS'in "Yazılımın Neden Sahibi Olmamalıdır"

    http://lkd.belgeler.org/howto/neden-ozgur.html

    Esen kalın,
    Deniz